Uygula
Uygula
  • Patlayan Kutu
  • Patlayan Kutu
  • Patlayan Kutu
  • Patlayan Kutu

Patlayan Kutu

PATLAYAN KUTU
45 resimli, 365 gün Kalpli sözler
Içinde küçük çeyiz yastığı ve kalpli ışık mevcuttur
Kargolanmadan önce kişiye videolu gönderimi
Ve Kapıda ödeme Güvencesi ile sizlerle
Whatsapp sipariş Hattı : ?0541 534 13 39
#aşk #aşksözleri #özelgün #hattat #yazılı #sevgiliyeözel #hediye #yıldönümü #yıldönümühediyesi #kişiyeözel #tasarım #sevgili #aşk

Patlayan Kutu

  • Siparişleriniz 1-3 işgünü içerisinde kargoya verilmektedir.
  • 45 adet fotoğraf
  • 365 gün kalpli sözcükler
  • Küçük çeyiz yastığı
  • Kalpli ışık
  • Kargolanmadan önce ürünün videolu gönderimi
  • Kapıda ödeme güvencesiyle
  • 45 adet fotoğraf
  • 365 gün kalpli sözcükler
  • Küçük çeyiz yastığı
  • Kalpli ışık
  • Kargolanmadan önce ürünün videolu gönderimi
  • Kapıda ödeme güvencesiyle
Ücretsiz kargo fırsatı ve herşey dahil 140,00 TL

Mobil cihazla mı bağlanıyorsunuz?

Fotoğraflarınızı bilgisayar ortamından çok daha rahat gönderebilirsiniz.

Hediye Resimlerini Yükleyin
140,00 TL

hpcı

Bir sevgilim olsaydı eminim bayılırdı bu hediyeye

ceren cınar

ıcınde ne yazıcak tam olarak onları sızmı belırlıyeceksınız ve resımlerı nasıl gonderıcem bır ornek gorsem benım ıcın cok ıyı olacak..anlayamadım tam olarak Lutfen yardımcı Olun

Betül

Ben Çorludan Betül.. Kitabımda düzenlenmesini istediğim kısımları yetkililer problem yaratmadan değiştirdiler ve yardımcı oldular. İlginiz için gerçekten çok sağolun

muzaffer olcay

siparişimin onaylanmasını istiyorum

Tuba

İlk incelerken acabalarla bi ürlü karar veremedim. Ancak bilgileri doldurup gönderdim ve hemen siparişi karar verip gönderdim. Pazartesi kargoya verildi ve eşimin doğumgününe ertesi gün salı günü elime geçti.. Kitap gerçekten çok ama çok güzeldi. Eşime hediye ettiğimde şok üstüne şok oldu. Muhteşem dedi. İlk defa benim çin bir kitap yazıldı dedi. Bu beni çok ama çok mutlu etti. Kitapta emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler....

Dilek Köse

Bence çok güzel :)

Nuri CİHANOL

Hediye Denizi de sizin ürünlerinizi satıyor sanırım.. Ama onlar daha yüksek fiyatlarla satıyorlar... İmalatçısı sizmisiniz acaba?

Sena Deniz

Sayfaların saman kağıdından olma şansı var mı acaba ?
Cevap : Kitaplarımız saman kağıdının kalitesinin düşük olmasından dolayı, yüksek kalitede şamua kağıtlara baskısı yapılmaktadır.

Watmann_34

kitabım ulaştı teşekkürler ilginiz için... Kargo görevlisine sinir oldum ama siparişimi bulamadı bir an.. Gelmedi diye çok korkmuştum..

tülin

az önce sipariş verdim we onaylanmasını beklıyorum cok heycanlıyım umarım guzel bırsey olur. esımın hayatı boyunca unutamayacagı we saklayıp hıc eskıtmeyecegı bır hedıye olacak emınım..

selen selen

kitap bugün elime geçti...inanılmaz güzel ve özenli hazırlanmış...çok teşekkürler...

erdı

bende verdim ama kız arkadaşımla yan yana fotom yok nasıl olcak acaba:S

gökhanhanhan

bende özel içerikli kitap yaptırdım iki tane biraz tereddütlerim vardı netten olduğu için fakat özellikle mehmet bey sağolsun bu tereddütlerimi kırdılar sipariş verdiğimden iki gün sonra kargoya verilmiş hediyem toplam 4 günde bana ulaştı. Çok beğendi çevremdeki arkadaşlar Siyehkar siparişi verdiğimde ben aramadım bidaha ama tereddütün varsa ara tüm sorularını cavaplarlar yada canlı destek kısmından yazadabilirsin ama kitabı beğeneceğini düşünüyorum bende artık kitabi vereceğim gün gelsin diye sabırsızlanmaya başlamadım değil .

zülfikar

kitabı dün aldım bu kadar güzel olacıgını düşünmemiştim eşim çok begendi emegi geçen herkese teşekkürler

yusuf kaynak

kitap şu anda yolda ve heyecanla beklıyorum ama çok güzel olucagına ınanıyorum sımdıden tşkler (:

gülçağla taş

ben 3 sene hediye etmiştim sevgilime.. şimdi kocam :)))

yAREn

MUHTEŞEM HEDİYELER VE KESİNLİKLE SÜPER BİR FİKİR

betul

begenmedıgımız yerı degıstırme hakkımız varmıı
Cevap : Beğenmediğiniz durumlarda ücretsiz olarak kitabınızın içeriğini değiştiriyoruz.

Misafir

tek kelimeyle müthiş bir kitap ve müthiş bir hediye herkese tavsiye edilir. ellerinize sağlık..

Serhat Dönmez

Site yazarlarına ve kitapta emeği geçen herkese çok çok teşekkür ediyorum. Kitap cidden çok güzel olmuş eminim ki sevgilime kitabı verince çok sevinecek tekrar tekrar teşekkür ediyorum =)

nesrin

ben salı günü sipariş verdim ve cuma günü bana ulaştı. bu kadar kısa bir sürede bu denli güzel bir kitap beklemiyordum açıkçası.. çok memnun kaldım. emeği geçen herkese çok teşekkr ediyorum. yalnız tek bir sorun var kitapta ben nişanlım için yaptırdım,içinde bir erkeğe değil de bayana kullanılacak birkaç söz var. o da çok önemli değil. tekrar teşekkürler..

dilek karaceylan

bu kitaptan sipariş verirsem kaç gün içinde bana ulaşır

Misafir

arkadaslar ben c.tesi siparişimi onaylattım ve acil gelmesi gerektiğini söyledim normalde perşembe günü elimde olması gerekirken bugün elimde oldu. herkese tavsiye ederim çok güzel ve çok özel olmuş. yapanlarında ellerine sağlık çok ama çok teşekkür ederim hiç düşünmeden yaptırmanızı tavsiye ederim

gülşen aydınoğlu

öncelikle kitapda emeği geçen bütün çalışanlara sozsuz teşekkür ederim harika bir kitap hazırlamıissnız sayenizde kız kerdeşime çok anlamlı bir hediye verdim yüreğinize emeğinize sağlık ...

Misafir

bendensıparıs verdım ama arayıp teyıt ettırmedım. bı sorun olur mu yınede hazırlanır mı kıtabım

Yeşim Azlık

Sevgililer gününde kardeşim kız arkadaşı için yaptırmıştı, bende bu kitaptan yaptırmak istiyorum, nasıl sipariş vereceğim?

su

çok hoş bir hediye arkadaslar bende erkek arkadasıma yaptırıcam çok orjinal çok begendım tavsıye ettıgım bır suru arkadasım var onlarda yaptırıcak ama 1-2 ayımız daha var yaptırmak ıcın :))

CoolGirl

En güzel erkeğe hediye fikri bu sanırım arkadaşlar

Nalan

Arkadaşım hep ona bir şiir bile yazmadığımı söylerdi.. Şimdi ona kocaman bir kitap yazayım da kendisinden utansın :))

Murat

Çok güzel. Emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum. Beklediğimden daha güzel daha özel bir kitaptı. Hepinize çok teşekkür ederim.

merve gül taktak

böyle bi kitap yaptırmayık çok istiyordum çok aradım ve en iyisinin burda olduğunu düşndüm perşmbe günü sparş verdim.. sabrszlkla bekliyorum buün 3. gnü hala yapım aşamasında diyor(sağda durum sorgula yazıyor ordan baktm hazırlanıyor diyor). ne zaman kargoya verilcek ? salıya kdr elime ulaşır mı ? (ankaradaym)

Şefika Altay

En özel, en güzel, en mükemmel, en şaşırtıcı hediyeyi arıyorsanız kesinlikle denemelisiniz.

gamze

inanın bunu bir yıla yakındır yapmak istiyorum kendi eklediğim şiirlerim ve yazılarım da var ama korkuyorum ne kadar güvene biliirim bazı sitelerde çok uçuk fiyat aynı şey bazılarında çok düşük kafam karıştı bide benmm yazdıgım gibi olur mu lütfen bana bu kitabı yazdırmam için geçerli bi cevap verirseniz çok mutlu olurum :)

Burak

Sipariş Verirsem Kaç Güne Elimde Olur ? Bilgi Verirseniz Sevinirim .
Cevap : Siparişleriniz en geç üç iş günü içerisinde kargoya verilmektedir.

esranur gürpınar

yapılan yorumlar cok guzel inş.çbenımkı de guzel olur sımdıden tesekkur ederım ıns. yetısır

bu kadarı fazla

siz bi harikasınz bu kitap muhteşem olmuş ellerinize sağlık

gerçek seven

size ulaşabilceğim bi numara verebilirmisiniz (0332 350 77 77 )

Mehmet Gökcan Baykaldı

Gerçekten beklentilerimin çok üzerinde. Çok başarılı ve orjinal olmuş. Aklında benim gibi tereddüt olan varsa hiç düşünmesin hemen alsın. Gözlerime inanamadım. Zaten hemen merkezi arayıp kendilerine teşekkür ettim. Ayrıca her aşamada çok ilgili bir ekibe sahipler. Çok teşekkürler romantik-hediye.com...

Elmira

Normal içerikli ile özel içeriklinin arasındaki fark nedir ?

kenan karakaya

sevgilim olsa kesinlikle böyle bir hediye alırdım. bence çok etkileyici

nesrin

ben salı günü sipariş verdim ve cuma günü bana ulaştı. bu kadar kısa bir sürede bu denli güzel bir kitap beklemiyordum açıkçası.. çok memnun kaldım. emeği geçen herkese çok teşekkr ediyorum. yalnız tek bir sorun var kitapta ben nişanlım için yaptırdım,içinde bir erkeğe değil de bayana kullanılacak birkaç söz var. o da çok önemli değil. tekrar teşekkürler..

Misafir

mükemmel olmuş emeği geçen herkese teşekkürler bayıldımmm

ahmet acar

yüzük kolye bileklik vs... siz farklı birşey yapmak istiyorsanız bence bu kitabı deneyin okur okur siz aklına gelirsiniz hatta iki tane alın biri sizde diğeri onda olur ve bu siteyi herkese vermeyin hediye size özel olsun :)) şaka şaka herkese söyleyin ki arkadaşlarınız mağdur olmasın sevdikleri karşısında herkese teşekkürler he bunları sitenin kendiler yazmıyor memnun kalan müşteriler yazıyor biz yazanlar gibi :)

Merdan_2011

doğum günü hediyeleri arıyorum ama bu kitap uygun olur mu sizce yaa

ahmet uygan

tek kelimeyle harika:) emeği geçen herkese sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum...

rüya kaya

kitabım dün elime ulaştı.Hazırlayan herkese çokk teşekkür ederim.Sevgilim hediyesini çok beğendiii

rüya kaya

kitabım dün elime ulaştı.Hazırlayan herkese çokk teşekkür ederim.Sevgilim hediyesini çok beğendiii

Murat Gökmen

Tek kelime ile anlatilamayacak kadar mükemmel bir yapitti Başta Sn Mehmet ve Salim bey olmak üzere yardimlariniz için teşekkür ederim .Süper bir kitapti şirkette gören herkeze reklamı yaptik ilk siparide kaptim hemen :) arkadaslar eğer düşünüyorsaniz bende düşünmenize gerek yok hemen siparis verin 3 gün içerisinde geldi şaşırdım :) emeği gecen herkeze sonsuz teşekkürler

h.ali ata

abicim gercekten cook güsel bı çalışma olmus mukemmel otesı tum çalışanların elıne emeğıne sağlık basarılarınız devamını dılermmm..

PERİ kızı

bizim 2.evlilik yıldönümümüz ve bende sipariş verdim çok merak ediyorum nasıl içerikli olduğunu umarım eşime güzel bir hediye olur bu kitap bizim hayatımızı anlatan bir roman olacaktır diye bekliyorum umarım yanılmam ömür boyu saklıycam inşaallah elime ulaşınca da yorumlarımı paylaşıcam sizlerle teşekkürler emeğinize sağlık

Şefika Altay

En özel, en güzel, en mükemmel, en şaşırtıcı hediyeyi arıyorsanız kesinlikle denemelisiniz.

Özlem

Ben evlilik yıldönümü için eşime yaptırdım çok begendi ayrıca şirket çalışanları bir okadar ilgili titiz güvenli. Hazırlayanların ellerine sağlık her yaptırmak isteyene tavsiye ederim hiç düşünmeden yaptırsınlar. Tekrar teşekkürler.

suat pak

kitabımı bugün aldım ve tek kelime ile müthişşşş... arkadaşlar sipariş için kararsız kalmayın. inanın bende ilk başta çok meraklıydım ve beğenmeseydim sevgilime vermeyecektim ama şuan sabırsızlanıyorum kitabı bir an önce görsün die. o kadar ilgilendiler kihizmet süper. emeğigeçen herkese tşk. unutulmayacak bir hediye....

özge yusuf

mükemmel yaa arkdştn gördm sityi söyledi hemn baktm müthiş hepsidee yaptrcmm bnde bundannnn:)

Merve Oz

Sabırsızlıkla bekliyorum. kafamda ki soru işaretleri arkadaşlarında yaptığı yorumlara dayanarak biraz da olsa gitti. Umarım pişman olmam... Daha çok soru sorulup işlenilebilir aslında..

belgin oktay

yaptıran kişilere sorum olacak..sıvama cilt mi daha güzel yoksa normal cilt mi??normal cilt normal kitap kapağı gibi değil mi

pavan

bunları bızmı soyluyup yapıyorsunuz yoksa sızlermı uyguluyorsunuz

demir demir

hayatımda aldıgım en anlamlı hedıyeydı bu kadarını beklemıyodum çok iyi olmus ellerınıze saglıkk. sevgılı seni cok sevıyo bu adamm

kenan karakaya

sevgilim olsa kesinlikle böyle bir hediye alırdım. bence çok etkileyici

hülya

bende nişanlıma yaptırdım gerçekten çokkk güzel olmuş emeği geçen herkese teşekkür edrim yaptırmak isteyenler kesinlikle hiç düşünmesinler bende başlarda tereddüt etmiştim ama bilgileri doğru ve açık verince inanın herşey istediğinizin üstünde oluyor harika bişey herkese tafsiye edebilirim .

Oğuz Kaplan

bende haftaya sipariş vereceğim fotoğraf bekliyorum

yorqun_ossgee

bende yaptırdım ve çok beğendim.. tavsiye ederim arkadaşlar çok farklı bir hediye

ilkay...

bnde bu kitaptan yaptırmak istiyorum ne yapmam gerekio

Murat KUM

Sevgili Romantik-Hediye.Com Öncelikle bu farklı hediyeyi düşündüğünüz için teşekkür ediyorum. Kitabın içeriğini ben hazırlıyorum 100 sayfa kadar. Her sayfada 10 cümle kadar olacak ve fotoğraflarımız da bulunacak. Eminim inanılmaz bir hediye olacak eşim için.. Şimdiden teşekkürler

Gülsüm

Sevgilim için muhteşem bir hediyeydi.. Alır almaz boynuma sarıldı ve sevinçten ağlamaya başladı. Emeği geçen herkese teşekkürler. Herkese tavsiye ederim farklı bir hediye

uğur gülmez

böyle birşey yokkkkkk yav arkadaş ben size hayatımı yollamadım ki altı üstü bir kaç bilgi yolladım siz benim hayatımı nerden bildiniz de bunları bu kitaba sığdırdınız perfectttt hatta duble duble perfect helal olsun bu kadarını beklemiyordum emeği geçen herkese ne kadar teşekkür etsem az gelir tek kelimeyle mükemmel ötesi TEBRİKLERR :D

kemal karavuş

kaç gun içinde elınize ulaştı arkadaşlar

ugur döngel

ben herşeyi ince ayrıntısına kadar kendim yazmak istiyorum.

ofli minix

gerçekten bu çok güzel birşey bir arkadaşda gördümm çok beğendim bende kendime yaptırcam :))

kitabın içi

sevgili kitabı yaptırıyorum da kitabın içerisine fotoğrafları renkli basabiliyormusunuz?

Ali UYGUN

Çok teşekkürler.. 12 Şubatta sipariş verdim 14 şubat Saat 1300da elime geçti. İstediğim de buydu, marjinal ve alabildiğine romantik :) İçeriği hiçde umurumda değil aşkımın resminin altında benim ismim olan bir kitap !! daha ne olsun.. kararsız olmayın alınabilecek en güzel hediye ..

Baycan yenikaya

Bugun elime ulasti kitap gerçekten muhtesem olmus herseyi dedigim sekilde yapilmis bukadar güzel olucagini tahmin etmezdim. butun romantik hediye ailesine tesekkürler.

hakan karaman

cok guzel bır hedıye alanda verende kıymetını bılsın

YALÇIN

Bende bu tür bi hediye düşünüyorum sevgililer günü için ama hala kafamda soru işaretleri var acaba güzel mi diye tam emin olamıyorum

BEYDA DİLARİ

Kitabım az önce geldi tek tek inceledim ve muhteşem birşey gerçekten yapanın emeğine ve ellerine sağlık süper bir kitap olmuş sadece biraz küçük ama içindekilerin güzelliğinden o fark edilmiyor.

Dilek Köse

Bence çok güzel :)

nazmiye şimşek

kitabımı aldım muhteşem bir şey olmuşş bayıldım eşim görünce oda bayılacak eminim çok mutlu oldum iyikide sipariş wermişim emegi geçenlerin ellerine kollarına saglik işinizde başarılarınızın devamını dilerimm ..çok teşekkür edrim:):)BAYILDIMM KİTABA

alaattin yıldırım

kitabı aldım bugun ve okudumda gerçekten harıkasınız ellerınize saglık basarılarınızın devamını dılıyorum herkese çoook teşeekkür edıyorum

merve eflatun

daha yaptırmadım ama yaptırmayı planlıyorum sizce yaptırmalı mıyım yorumlar sper

emine öztürk

biz de oda arkadaşımla birlikte sevgililerimiz için bu kitaptan yaptırmaya karar verdik,umarım güzel bir hediye olur aşkıma...

kitabın içi

sevgili kitabı yaptırıyorum da kitabın içerisine fotoğrafları renkli basabiliyormusunuz?

sedef tanrıverdi

kargodaki probleme ragmen geçde olsa hediye elime ulaştı eşim çok begendi çok teşekkür ederim çok güzel bir dogum günü hediyesi oldu

merve

kitabın içeriği roman mı hikaye olarak mı yazılıyor yazılr tam olarak nasıl yani acil cevap verirsenz siparş vercem lüütfen

esra

ben kız arkadaşım için yaptırmak istiyorum mümkünmü acaba??

slm arkadaşlar iyikide buldum bu siteyi bundan güzel bi hediye olmaz yaniii

Yorumunuz

M.

Ya sipariş verdim aramak zorundamıyım merak ediyorum. Aramasamda gelir mi ?

Mert GuLeBe

Ya niye öyle diyorsunuz arkadaşlar bence süper bir hediye.. Yıl boyunca elinde taşıyacak sonuçta

aslı şahin

ben bu tarz bir hediye hazırlamayı düşünüyordum ama verdiğim bir kac bilgiyle nasıl benim duygularımı anlatabilecek o kitap?yardımcı olurmusunuz lütfen biraz bilgi almak istiyorum

Gizem Tatar

güzel olcagına emindim ama bukadarını beklemezdim . öyle güzel sözler yazılmıs kı kendıme bıan ben bıle asık oldum . emegı gecen herkese sonsuz tesekkurler

Bekir

bugün aldım gercekten cok süper birsey sevgilimle ayrıyımm ona vercem bakalım ne olacak inşallah döner

Uğur sağlar

Yalnız ben zaten kendim yazı yazıyorum , benim yazdıklarımı kitap içerisine alıp onu dizayn etme şansınız var mı ? Sizin yerinize ben yazıyorum yorulmanıza gerek yok yani :D En kısa sürede cevap alabilirsek çok iyi olur

azra yürekli

gerçekten çok orjinal bi hediye. Ömrüm boyunca unutmuycam teşekkürler KOCACIĞIMMM...

Selime Akın

Çok ilginç bir kitap, herkese tavsiye ederim.

mudox

ya arkadaşlar kitap yaptıranlar yazabilir mi kitaplarda ne yazıyor ve gerçekten değer mi

Yasemin

Valla ben yaptırdım çok da güzel oldu. Hatta arkadaşım bayıldı diyebilirim. Eşinizse ya da gerçekten değer verdiğiniz biri ise kesinlikle tavsiye ederim. Ömrü boyunca saklayıp hatırlayacağından emin olabilirsiniz

.....

sizce özel içerikli mi yaptırayım yoksa normal içerikli mi çok kararsız kaldım

Samet K.

Kitabı cumartesi günü gece keşfettim ve çok heyacanlandırdı beni..Bügün ise siparişimi onaylatmak ve bir takım değişiklikler yapmak için çağrı merkezini aradım. Orada bir can kardeşim açtı telefonu Salim bey, gerçekten ona ve bu imkanı sunanlara teşekkür ederim.. Gerçekten ilgili ve alakalılar işlerini en iyi şekilde yapıyorlar..Kitabım elime geçtiğinde tekrar yorum yapacağım..Saygılarımla..

hilal bul

ürünler hangi kargo ile geliyor?

özlem kurt

Acaba sayfa sayısı ne kadardır??

NAİLE

bende kitabımı aldım içeriğini merak edenler için belirteyim sizin eşinize yada sevgilinize karşı hissettiklerinizi, ona verdiğiniz değeri ve sevginizi anlatıyor. beklediğimden daha güzel bir kitap yazmış arkadaşlar. emeği geçenlere yürekten teşekkür ederim bende

eceee

insallah kitabım pazartesi günü elime gecicek heyecanla bekliyorummmmm :))))

Oğuz KAPLAN

çok güzel oldu ama teşekkürler

Bekir

bugün aldım gercekten cok süper birsey sevgilimle ayrıyımm ona vercem bakalım ne olacak inşallah döner

Zeynep Güz

Sevgilim canım aşkımın bana hediye ettiği kitap harika birşey eşi benzeri yok herkese tavsiye ederim çok özel bir hediye..!

yagmur

yurt disindan siparis verebiliyormuyuz ?
Cevap : Siparişlerinize ilişkin kargo bedeli tarafınızdan ödenmek suretiyle yurtdışına gönderme imkanımız bulunmaktadır.

kübra karaoğlan

harika ya nişanlm çok beğenecek..

gözde

merhabalar bende siparişi vermek istiyorum ilişkim çok iyi gidiyordu ama şu sıralar bazı nedenler yüzünden sallantıda gibi bu hediyebnm ona olan duygularımı pekiştireceğini düşünüyorum ama teslimat olarakk adresimi yazamam gönderdiğiniz ürün nerdeyse almaya gideblrm ama ev olmaz bana haber verirseniz çok sevinirim bu arada size ulaşabilceğim telefon numaranız 0332 352 66 66 mı ? bana yardımcı olursanız çok sevinirim cevabınızı bekliyorum..
Cevap : Bize belirtmiş olduğunuz numaralardan ulaşarak detaylı bilgi alabilirsiniz. Kargo şubeye teslim gönderilerek şubeden teslim alabilirsiniz.

serdar

bu gun geldı kıtabım gercekten cok guzel elınıze saglık dort gunde elımde oldu bence cok hızlı ve ozverılı olmus emegınıze saglık

Nuri CİHANOL

Hediye Denizi de sizin ürünlerinizi satıyor sanırım.. Ama onlar daha yüksek fiyatlarla satıyorlar... İmalatçısı sizmisiniz acaba?

Ümit UYAN

Sevgililer Günü Hediyeleri içerisinde en mantıklı ve farklı bulduğum hediyeler arasında ilk sırada bu sevgiliye kitap fikri.

Nusret

Arkadaşım zaten hediye edeceğiniz kitabı okuyacak kişi bile 200 sayfalık ya da 100 sayfalık bir kitabı okurken sıkılır. Önemli olan karşınızdaki insana vermek istediğiniz mesajı vermek ya da sevginizi anlatabilmek değil mi? Bence çok saçma düşünüyorsunuz bu şirket sizin sevgilinize sizin adınıza kitap hazırlıyor sonuçta ve bu büyük bir hizmet.. Teşekkür etmek gerekirken eleştirmeye gerek yok.. Madem ki daha çok yazmak istiyorsun o zaman kendi kitabını yaz.. Adamlar sana o imkanı da sunuyor. Sen kendi kitabını yaz gönder biz kitap haline getirelim, dizgisini yapalım, kapağını tasarlayıp size kitap halinde gönderelim diyor. Daha ne istiyorsunuz ki? Bence eleştirmeyin ve emeğe saygı duyun ki işini en iyi şekilde yapan bu tür şirketler çoğalsın. Benim için hazırladıkları kitap tek kelime ile mükemmel. Sitede de bir tek çok kötü olmuş diyen biri yok değil mi ama...

cundix

kapaktaki resmimize rutuş yapılabilirmi acaba göndersek

kübra gül

ya ben bu hadiyeyi kıbrısa sipariş werebilirmiyim ?

ezg

kitabım geliyor inşallah güzel olur sevgilimde beğenir:)

Özge Hıdır

Kitap bugün elime geçti ve gerçekten bu kitaptan etkilenmeyecek biri varsa o da kalpsizdir heralde. Cümleler güzel tasarlanmış ve sıkıcı değil. Bence ödediğim her kuruşuna değer çünkü bu hediyenin eşi benzeri yok. Sevdiğinize yapabileceğiniz en ölümsüz hediye bence. Ben şimdi bir de Anneme sipariş verdim. Herkese 100 tavsiye ederim...

bu kadarı fazla

siz bi harikasınz bu kitap muhteşem olmuş ellerinize sağlık

İLKNuRRRR

çok güzel bir hediye ama özel içeriklimi yoksa normal içeriklimi yaptırıyım ona karar veremiyorum.
Cevap : Bize nasıl ulaşırsınız bölümünde yer alan telefon numaralarımız veya form aracılığıyla bize ulaşırsanız kitaplarımız hakkında daha geniş bilgiye sahip olarak karar verebilirsiniz.

UĞUR

Kitabı sipariş ettim ve çoook güzel bi kitap gerçekten elinize sağlık emeğinize sağlık...

cansu imren

kitabın içeriğini tamamen kendimiz yazsak siz sadece dizayn edip ciltleseniz . boyle bır uygulamanız bulunuyormu
Cevap : Sizin tarafınızdan hazırlanmış kitaplarınızın kapak tasarımını yaparak kitap hazırlayabiliriz. Lütfen bizimle iletişime geçiniz.

h.ali ata

abicim gercekten cook güsel bı çalışma olmus mukemmel otesı tum çalışanların elıne emeğıne sağlık basarılarınız devamını dılermmm..

Gülşen

kitap öğleden önce elime geçti cuma günü sipariş vermiştim.Muhteşem bişey resimler hikaye çok güzel olmuş emekleriniz için çok teşekkür ediyorum.İnsanın sevdiğine verilebilecek en güzel hediye...

Yunus Kolatan

Merhaba arkadaşlar benim siparişim de geldi bu gün.. Kitap küçük diyen arkadaşı görünce tereddüt etmiştim ama kitap normal roman boyutlarında zaten. Ansiklopedi değil ki bu tabiki bu boyutta olacak.. Bence tam istediğim gibi boyutları.. Bu arada tasarımcı arkadaşa özellikle teşekkür ederim. Kapağı mükemmel tasarlamış...

dilek

sıvama cilt ve ısısal cilt dedikleri kapak nasıl oluyor anlayamadım :S

sibelozer

muhtesem tek kelimeyle harika emegi gecen herkese tskler..

Murat Gökmen

değerli arkadaslar sahsen ben cok beğendim ve şirketteki arkadaslarda beğendi 2. siparisi bile verdik mükemmel bir yapit emeği gecen herkeze teşekkürler

emre göral

bence çok orjinal bi fikir bende yaptırayı düşünüyorum ama yaptıran arkadaşlardan biraz fikir alabilirmiyim.gerçekten güzelmi içeriği yani anlatmak istediğimiz duyguları tm tamına yansıtabiliyolarmı?

muzaffer olcay

siparişimin onaylanmasını istiyorum

eda

sevgilime doğum günü hediyesi yaptırmak istiyorum ama ben kitabın içinede resim omasını istiyorum bu şekilde yaptıran oldu mu acaba?

ÖMER

kıtabı sipariş verdım bana ulaşmsı nekadar sürer ? bilgisi olan varsa cvp beklyrm
Cevap : Kitaplarımız en geç 3 ( üç ) iş günü içerisinde kargoya verilmektedir.

Nevin

bende yaptırmak istiyorum ne yapmam lazım

kenan karakaya

sevgilim olsa kesinlikle böyle bir hediye alırdım. bence çok etkileyici

MERVE GÖGEN

BENDE COK MERAK EDIYORM KAFAMDA TASARLAMIS OLDUGUM BI HEDIYE COK HEYECALIYIM ICERIGINI INCELEDIM HOSUMA GITTI.

umut sungur

esra seni cok seviyorum hayatım yazam roman olur

duygu günay

gercekten siteye ve calısanlara cok ama cok tesekkur ederım.emeklerıne saglık.verdıklerı sözlerı yerıne getırıyorlar.kıtabım hemen geldı.ve yıne ılerıkı zmanlarda yıne yapmayı dusunuyorum....

mustafa

acaba bunu birine teklif etmek için versek nasıl olur sizce yani birine acıla bilmek için tavsiye edermisiniz ?

belgin oktay

yaptıran kişilere sorum olacak..sıvama cilt mi daha güzel yoksa normal cilt mi??normal cilt normal kitap kapağı gibi değil mi

İlknur ünnü

kitabım gecen gun elıme geldı gercekten muhtesem kesınlıkle tavsıye ederım :)

salihanur çiçek

ben de bu kitaptan erkek arkadaşımın doğum günü için yaptıracağım umarım güzel olur

muzaffer olcay

süperrr bir hediye

TUĞBA CAN

kitap ın içeri nasıl ben de yaptırmak iştıyorum ama neler yazıyor biraz bilgi verirmisiniz kaç resım bulunuyor içinde resim varmı ?
Cevap : Kitap içeriği sizden almış olduğumuz kişisel bilgileriniz doğrultusunda hazırlanmaktadır. Kitabın ön ve arka kapağında bulunan fotoğraflar ücretsizdir. Detaylı bilgi için lütfen bizimle irtibata geçiniz.

pınar güneş

bende sevgilime yaptıracam çok merak ediyorum ya nasıl birşey

İLKNuRRRR

çok güzel bir hediye ama özel içeriklimi yoksa normal içeriklimi yaptırıyım ona karar veremiyorum.
Cevap : Bize nasıl ulaşırsınız bölümünde yer alan telefon numaralarımız veya form aracılığıyla bize ulaşırsanız kitaplarımız hakkında daha geniş bilgiye sahip olarak karar verebilirsiniz.

Muhammet Pamuk

Merhaba.. Ben sipariş verdim ama daha gelmedi ayrıca Size ulaşamadım mesaj filan attım ama Sormam,Söylemem gerekenler var :(

Esra Ece

Bunu ajanda olarak değilde normal bi defter olarak yaptıramıyo muyuz ? Ben sevgilime bi defter yazmak istiyorum sizin ürününüzü gördüm ve dışı çok hoşuma gitti. İçini çizgisiz bi defter yapıp dışını sert kapak yazılar ve resimler yapma sansınız var mı acaba ?

Ali ALKAN

kitabım ulaştı herkese teşekkürler

ALİ EKİNCİ

BURDAKİ YORUMLARI OKUDUKÇA KİTAP HAKKINDAKİ BEKLENTİLERİM DAHA DA ARTTI BUGUN KARGOYA VERİLİR DE İNŞ.YARIN KİTAP I GÖRME ŞANSIM OLUR

Melek Yakar

bu kitap çin yapmamız gerekenler neler, bana bilgi verebilir misiniz acaba?

sibel şimşek

bu kitaptan yaptıran biri varsa yorum atabilirmi nasıl bir kitap oluyor ne zamana kadar geliyor??

kezban ölmez

bu kitaptan sipariş vermek istiyorum ama içeriğini nasl belirliyoruz?

gerçek seven

size ulaşabilceğim bi numara verebilirmisiniz (0332 350 77 77 )

dilek karaceylan

bu kitaptan sipariş verirsem kaç gün içinde bana ulaşır

derya ozgur

bugün sevgilime ulaştı kitap henüz görmedim ama onun anlatması bile yetti gerçekten çok beğenmiş ve duygulanmış..salim bey ve emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler...

GÜL <3 BİROL

çok güzel bir kitaba benziyor umarım benim yaptıracagım da çok güzel olur....eminim eşiminde hoşuna gidicek!!!

aykut konya

harika bir hediye oldu ekibinize çok teşekkür ederim. Herkese ısrarla tavsiye edebilirim. Hiç şüphe duymadan herkes sipariş verebilir....

oğuz akdeniz

harika bir ürün,sevdim...

Bekir Doğan

Kitabın siparişini verdim heyecanla bekliyorum sevgilimle yeni ayrıldık umarım bu kitap bana dönmesini sağlayacak cok heyecanlıyım

siyehkar

aşkımın doğum günü için siparişimi vardim yalnız kitap beklediğim gibi olur mu çok tereddütlüyüm ayrıca sipariş verdikten sonra telefonla arayıp teyit ettirmek gerekiyor mu bilen birisi yardımcı olsun

caresiz_derwish

Ben sevgilimden ayrıldım, bu kitap barışmamı sağlarsa size çok dua ederim walla

Misafir

ısısal cilt ile sıvama cilt arasındaki farklılık hakkında bilgi verebilir misiniz

Misafir

kitabı bugün aldım. gerçekten süper birşey. gören herkes çok beğendi. sevgilim için muhteşem bir hediye olacak

yıldız

inanılmaz güzel bir sey sipariş verdim cok heyecanlıyım kız arkadasım onu aldıgındaki halişni merak ediyorum ama yanında olamıycam şimdilik

esma yazar

sipariş ver kısmında fotoğraflar bölümünde. kategori eklemek için tıklayın diyo ama. resmleri yükleyp o kısmı kapattktan sonra resmler ekranda görnmyo. ama yüklnmş oluyomu genede ? bana bu ktabı alan birisi bilgi vereblrmi .s

Misafir

mükemmel olmuş emeği geçen herkese teşekkürler bayıldımmm

sevgi

ya gercekten cok begendım benım siparişim dahA elime ulaşmadı ama güzel bsy gelceginden eminim kitabımın gelmesi için sabırsızlanıorum sipariş vermeyi düşünenler hiç tereddüt etmesin bence...

büşra

bizim size ilettigimiz kısa bilgilerle sizmi tamamlıyorsunuz kitabı ve tam olarak nasıl olacagını ayrıntılı bir şekilde anlatırsanız sevinirim .

Selahattin SAKİNOĞLU

Siparişim bugün elime ulaştı.. Sevgililer günü geçti ama geçmesine değer bir hediye oldu.. Ücretin fazla olup olmaması önemli değil fakat onu hediye edeceğim kişinin yıllarca saklayıp beni hatırlayacağına eminim

Oğuz Kaplan

bende haftaya sipariş vereceğim fotoğraf bekliyorum

gizem topuz

gerçekten muhteşem,bikaç güne benımkısıde gelıcek allah nasip ederse umarım güzel oolmuştur ve umarım o bunu beğenir :))

Elif ışık

kitabın siparişini dün verdim çok merak ediyorum küçük diyorlar cep kitabı falan gibimi acaba kitap almış olanınız varsa bilgi verebilirmi :(

mercan çolak

ortada büyük bir emek var ve büyük bir hediye yerine geçiyor siz hala ücreti hakkında yorum yapıyorsunuz bu kadar eziklik olamaz yazık yazık.

anı

kitabım bugün geldi,yarın erkek arkadaşım çok güzel bi sürprizle karşılaşacak..beklediğimden çok daha güzel ve kaliteli olmuş,emeği geçen herkese ve başta mehmet beye ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim..herkese tavsiye ederim çok orjinal ve ömür boyu saklanacak bir hediye olmuş..

Sevgi

Gerçekten çok farklı bir hediye

hayal

gerçekten inanamıyorum kitabı bugün aldım çok harika bişey bir an önce verip sevgilimin tepkisini görmek istiyorum çok saolun bayıldım bu kitaba beklentimin çok üstünde.. :D

Kazım Tanır

ya çok harika bişey fakat çok pahalı ya .s .s

Gülsüm

Sevgilim için muhteşem bir hediyeydi.. Alır almaz boynuma sarıldı ve sevinçten ağlamaya başladı. Emeği geçen herkese teşekkürler. Herkese tavsiye ederim farklı bir hediye

ÖMER

kıtabı sipariş verdım bana ulaşmsı nekadar sürer ? bilgisi olan varsa cvp beklyrm
Cevap : Kitaplarımız en geç 3 ( üç ) iş günü içerisinde kargoya verilmektedir.

Ozan Yanardağ

Herşey çok güzel olacak Ayşemm. Bu kitap kurtardı aşkımızı.

Yasin ŞANLI

Hediyem elime ulaştı tüm ekibinize teşekkürler. Gerçekten muhteşem bir hediye oldu. Kız arkadaşımın hediyeyi verdiğim andaki halini tahmin edemiyorum. Bayılacak kesinlikle.

esranur gürpınar

yapılan yorumlar cok guzel inş.çbenımkı de guzel olur sımdıden tesekkur ederım ıns. yetısır

Ali Turan

Evlilik teklifi için de kitap yazılabiliyor mu?

bende nişanlıma yaptrdım hem o hemde ben çok beğendik ellerinize sağlık verdiğim para sonuna kadar helal olsun bende gören arkadaşlarımdan 4 kişi sipariş verdi hiç tereddütsz gönül rahatlığıyla verebilirsiniz.ilk başta ebnde çok tedirgindeim ama çok sükür madur olmadm

Uğur sağlar

Yalnız ben zaten kendim yazı yazıyorum , benim yazdıklarımı kitap içerisine alıp onu dizayn etme şansınız var mı ? Sizin yerinize ben yazıyorum yorulmanıza gerek yok yani :D En kısa sürede cevap alabilirsek çok iyi olur

ahmet uygan

tek kelimeyle harika:) emeği geçen herkese sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum...

Mehmet

denemelisiniz :) harika

gülcan cırıllıoğlu

daha yeni sipariş verdim bakalım nasıl olcak çnkü ben cok zor beğeniyorum umarım güzel olur

GÜLDEN KAYACAN

Benim hediyem gerçekten çok farklı ve anlamlı oldu. Emeği geçen herkeze çok teşekkür ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.

pisicik

ya sevgililer günü için değil de 1.yılımızı kutlamak için yaptırsam daha sonra nasıl ulaşabilirim size.. bu sadece sevgililer gününe özel bişşe mi.. bulabilir miyim daha sonra?
Sevgili kitabı ürünlerimizin siparişlerini sürekli olarak verebilirsiniz. Yıldönümüze özel olarak kitap hazırlayabiliriz..

hakan karaman

cok guzel bır hedıye alanda verende kıymetını bılsın

Filozof

başkası sizin için yazması ne ifade eder seven döker zaaten kelimeleri ciltlere

kübra

öok güzel bir kitap kesnlikle almalısınz

gizem topuz

gerçekten muhteşem,bikaç güne benımkısıde gelıcek allah nasip ederse umarım güzel oolmuştur ve umarım o bunu beğenir :))

Serpil D.

Kitap bugün elime ulaştı.Fiyatı bana biraz fazla gelmişti açıkçası ama kitabı görünce helal olsun dedim,Hazırlayanların emeğine sağlık.Çok teşekkür ederim

yusuf kaynak

kitap şu anda yolda ve heyecanla beklıyorum ama çok güzel olucagına ınanıyorum sımdıden tşkler (:

Misafir

ben almak istiyorum ama biraz geçiktim pazartesi elimde olması gerekiyor mümkünmü

oznur ozer

kıtabım elıme ulaştı guzel olmusu ellerınıze sağlık çok romantık bır hedıye oldu sevgılımın erkek olduğu halde gözlerı doldu emeği gecen her kese tesekkurler

inci

ben bu kitaptan yaptırmak istiyorum ama nasıl olucak yaptıran arkadaşlar birz ayrıntı verin lütfeenn:/

Burcu Güzel

benim çok hoşuma gitmedi. Açıkçası sitede bulunan kitaplar daha çok ilgimi çekti.

MURAT İMAMOĞLU

KİTABIM ŞİMDİ ELİME ULAŞTI ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM GERÇEKTEN GÜZEL OLMUS BUKADAR BEKLEMİYORDUM ÖZELLİKLE AMA ŞAŞIRDIM TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM

özge yusuf

mükemmel yaa arkdştn gördm sityi söyledi hemn baktm müthiş hepsidee yaptrcmm bnde bundannnn:)

betül durmaz

bısey daha sorcam. bu kıtabın bıtme ıhtımalı varmı yanı 1 ay sonrada sıparıs verebılırmıyım
Cevap : İstediğiniz zaman sipariş verebilirsiniz...

ugur döngel

ben herşeyi ince ayrıntısına kadar kendim yazmak istiyorum.

ece

ben kitabı yazdım acaba sadece kitap haline getirip kapağını falan düzenler misiniz .. lütfen cevap verin hemen sipariş verecem..

su

çok hoş bir hediye arkadaslar bende erkek arkadasıma yaptırıcam çok orjinal çok begendım tavsıye ettıgım bır suru arkadasım var onlarda yaptırıcak ama 1-2 ayımız daha var yaptırmak ıcın :))

oznur ozer

kıtabım elıme ulaştı guzel olmusu ellerınıze sağlık çok romantık bır hedıye oldu sevgılımın erkek olduğu halde gözlerı doldu emeği gecen her kese tesekkurler

evrem kaya

gercekten cok güzel bir sey bende hedye etmk istiyorm erkek arkadasıma ama kararsızım biraz :(

TÜLAY APLAK

KİTABIM BUGUN ELİME GEÇTİ GERÇEKDEN VERDİGİM PARA SONUNA KADAR HELAL OLSUN ELİNİZE SAGLIK ÇOK BEGENDİM VE HERKESE TAVSİYE EDERİM

öznur yürekli

çok beğendim bende istiyorum bu kitabtan yaaaaaaaaaaaaa

ulker sener

hic beklemedigim kadar guzel olmus.. esim ve goren herkesi bayildi cok tessekkurler emegi gecenlere

KOLAN

Sevgiliye verilecek hediyeler en az bu kitap fikri kadar orijinal olmalı eğer ona değer veriyorsanız benden söylemesi :):)

elif uyğur

aranızda bu kitaptan yaptıran varmı bende eşime yaptırmayı düşünüyorum ama nasıl bişi olur bılmedıgımden şüphede kalıyorum

Deli Aşık

Sen çok özelsin ve sana özel içerik yaptırıyorum Canımın İçi... Seni çok seviyorum ben anla artık...

elif polat

elinize sağlık kitap yeni elime ulaştı çok özel bir hediye oldu emeği geçen herkese teşekkür ederimmm

mudox

ya arkadaşlar kitap yaptıranlar yazabilir mi kitaplarda ne yazıyor ve gerçekten değer mi

ayşegül şahin

merabalar bende sevgilime yaptırcam ama özel içerikli mi normal içerikli mi karar veremedim hangisini tavsiye edersiniz?

ofli minix

gerçekten bu çok güzel birşey bir arkadaşda gördümm çok beğendim bende kendime yaptırcam :))

meriç unsu

özel içerikli veya normal içerikli nasıl oluo biz kendımız özel tasarım dıe bı secenek göremedım yardımcı olurmusunz

cafer

kitaptan bir örnek konulsa da baksak daha iyi olmaz mı

zengin çocuk

nur hanım paranız yoksa bulaşmayın böyle şeylere

SELMAAA

KİTAP ÇOK GÜZEL AMA ÖĞRENCİ BÜTÇESİNİ ZORLUYOR

Sercan Kalaycı

Benimde herşeyim hazır sabahtan beri içimden ne geldiyse yazdım resmi nasıl yollıcaz onu sorcaktım bi bilgi verir misiniz ?
Cevap : Resim dosyalarını sipariş formunu doldururken sistem üzerinden yükleyebilirsiniz.

ecem su

bende sirariş verdim yorumlara dayanarak bakalım ne gelecek inşallah güzel olur gelince yorum yazacağım

Elif Şirinbilek

kitap dün elime ulaştı gerçekten mükemmel olmuş ellerinize emeğinize sağlık çok teşekkür ederim.

Yasemin TAŞKIN

Sevgiliye Kitap fikri muhteşem açıkçası. Sevgili kitabı böyle olur kardeşim bazıları da Cin Ali kitabı yapıyor resmen.. Bu işe ciddiyet getirdiği için kutluyorum Romantik Hediye sitesini...

Duraydalı

Kitap kalitesi ve kapak tasarımı gerçekten çok hoş.. İç sayfa tasarımları da mükemmel olmuş.. Gerçekten emek verilerek hazırlanmış.. Sağolun Serkan Bey ilgileriniz için...

kezban canan

keşke 10 adet fotoğraf ekleseydim kitap elime ulaştı gerçekten muhteşem ama resimleri çok az oldu:(

aykut konya

harika bir hediye oldu ekibinize çok teşekkür ederim. Herkese ısrarla tavsiye edebilirim. Hiç şüphe duymadan herkes sipariş verebilir....

meriç unsu

özel içerikli veya normal içerikli nasıl oluo biz kendımız özel tasarım dıe bı secenek göremedım yardımcı olurmusunz

birnur berber

çok çok teşekkürederim nişanlım çok beğendi,şaşırdı süper bi kitap olmuş,ellerinize saglık..

Serkan

ya bende sipariş vermek istiyorum eski kız arkadaşım için ama sevgiden çok iğneleyici sözlerin olmasını istiyorm yaparlarmı öyle acaba

sibel şimşek

bu kitaptan yaptıran biri varsa yorum atabilirmi nasıl bir kitap oluyor ne zamana kadar geliyor??

aslı şahin

ad soyad benzerliğim hüsrana yol açtı malesef,diğer aslı şahin in kitabı geldi:)siparişim çok hızlı geldi yalnız ankara da olmama ragmen.yanlış da olsa hızlılardı:)ancak hemen telafi ettiler.veeeeeeeeeeeee bn döşemeydi sanırım tipi çok hoş bir kitap geldi.beklentimin çok üstünde,yazılanları fotografları o kadar güzel analız etmiş ki hazırlayanlar sanki benim şahsi cümlelerim olmuş..baskı çok iiydi...ilgi çok iiydi...çok da anlamlı bir hediye olmuş oldu...ellerinize sağlık..teşekkür ederim ki memnuniyetimi telefon açarak tarafınıza da ilettim..kolaylıklar

betül durmaz

arkadaslar yazılar azmı oluyor yazıların yogunlugu ne kadar bılgılendırırmısınız sevgılıme ılk defa hedıye alcam ozel olmalı :)

esra

ben kız arkadaşım için yaptırmak istiyorum mümkünmü acaba??

aliKO

Özel içerikli kitabın sayfa düzeni çok hoşuma gitti. Umarım resimdeki gibi gelir siparişim.

Misafir

ya bişey soracam ben kendi yanımda anı tutmuşum yaklaşık 30-40 sayfa kadar bunu kitap haline getirmeyi düşünüyorum maliyeti nekadar olur acaba yardımcı olursanız.

YALÇIN

Bende bu tür bi hediye düşünüyorum sevgililer günü için ama hala kafamda soru işaretleri var acaba güzel mi diye tam emin olamıyorum

Muhammed Emre Yarar

Kendi imkanlarımla bu tarz bir şey yapmıştım, geçen 25 Kasımda, birinci yıl dönümümüz için ama benimki çok amatör kaçmıştı. Fotokopi makinesinden resimlerimizi döktürüp, altlarına şiir flan yazdım. Sözün kısası bu iş profesyonel olduğu için çok hoşuma gitti. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Şiirlerin ve makale, mektupların size ait olması partnerinizin daha çok ilgisini çekecek, size daha çok bağlayacaktır. Ve bu paraya da kesinlikle değer. 14 Şubatı bekliyorum, bundan iyi hediye şuan yok gözümde... Saygılar...

Mehmet

denemelisiniz :) harika

hazal melis şimşek

ya cok guzel bı hedıye ama butcemı baya asıyo daha uygun aynı sekılde baska kıtaplarınız varmı lutfen yardımcı olun haber beklıorumm

Hüseyin ÇOLAK

Murat benden önce siteye gelip yazmışsın:) Şaka bir yana da ikinci sipariş de benim.. Hülya Hanımla üç olacak gerçekten.. Şirket bize özel bir indirim yapmıyor mu? Toplu sipariş indirimi :))

GÜLDEN KAYACAN

Benim hediyem gerçekten çok farklı ve anlamlı oldu. Emeği geçen herkeze çok teşekkür ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.

cansu

bnde çok istiyorum ama biraz indirim istiyorum noglurr

Murat YORULMAZ

Benim arkadaşım sipariş vermiş şirkette gördük.. Herkes hayran kaldı kitaba.. Resmen bize özel kitap yazıyorlar.. Bugün üç siparişiniz garanti :)

ömer yolcular

Kitabım tam zamanında ulaştı teşekkürler

KOLAN

Sevgiliye verilecek hediyeler en az bu kitap fikri kadar orijinal olmalı eğer ona değer veriyorsanız benden söylemesi :):)

Baycan yenikaya

Bugun elime ulasti kitap gerçekten muhtesem olmus herseyi dedigim sekilde yapilmis bukadar güzel olucagini tahmin etmezdim. butun romantik hediye ailesine tesekkürler.

uğurr

ilk siparişimi verdim okuduktan sonra gelecek tepkiyi çok merak ediyorum :)

BERNA YİĞİT

KİTAP BUGUN ELİME GEÇTİ BU KADARINI BEKLEMİYORDUM DOĞRUSU ELİNİZE YÜREGİNİZE SAGLIK TEK KELİMEYLE HARİKAAAA

Yonca Gülfen

Ben 14 Şubat Sevgililer Günü Hediyesi olarak düşünüyorum. Daha çok var ama

Sercan Kalaycı

Benimde herşeyim hazır sabahtan beri içimden ne geldiyse yazdım resmi nasıl yollıcaz onu sorcaktım bi bilgi verir misiniz ?
Cevap : Resim dosyalarını sipariş formunu doldururken sistem üzerinden yükleyebilirsiniz.

Şunlara da baktınız mı?